W ramach projektu pt. „ Nowa jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Węgrowskim” w trakcie realizacji zadań Punktu Informacji i Kariery odwiedziliśmy restauracje Karma House Gościeńczyce koło Grójca.
Ideą tego miejsca jest przygotowywanie dań zgodnie z naturą i w duchu Food Sharingu. W Karmie wierzy się, że jedzenie to więcej niż tylko posiłek to wspólna radość i rozmowy przy stole. Ich koncepcja to doświadczenie, które zbliża ludzi, łącząc ich wokół wyśmienitych dań i przyjemności. Uprawiane naturalnymi metodami zioła, warzywa, owoce wprost z pola czy sadu trafiają na talerze Gości. Taki jest bowiem koncept restauracji Karma House: „z pola na talerz”! Najważniejsza jest jakość i pochodzenie składników.
Szef Kuchni Patryk Burnicki, który przez 6 lat kształcił się pod okiem Magdy Gessler w restauracji „U Fukiera” wraz z innymi pracownikami przygotował dla nas Live Cooking, a sporządzone potrawy takie jak : gęsie consomme z pierożkami, risotto z dynią, kiełbaski z grilla oraz deser gruszki z kruszonką mogliśmy degustować. Mieliśmy okazję również zwiedzić pięknie zagospodarowany teren wokół obiektu, podziwiać lawendowe pole, ogródek warzywny, stawy oraz jezioro usytułowane w centrum posiadłości.
Na zakończenie przy pysznej kawie, herbacie i wspólnie z zespołem Karma House rozmawialiśmy na tematy związane z branżą gastronomiczną. Menedżer Piotr Skolimowski oraz inni pracownicy często w wypowiedziach podkreślali, że nie byliby w stanie zrealizować wielu trudnych i wymagających zadań lub przezwyciężyć wyzwań zawodowych, bez otrzymanego wzajemnie wsparcia. Wspólna praca całego zespołu oraz szef skutecznie wspierający w trudnych momentach i wchodzący w rolę motywatora, napędzającego wszystkich do wysiłku, to fundament wielu indywidualnych i biznesowych sukcesów. Relacje oparte na wzajemnym zaufaniu są ponadto o tyle ważne, że brak porozumienia ze współpracownikami i przełożonym to jeden z najczęściej wymienianych powodów rozważania zmiany miejsca zatrudnienia. Równie istotne w budowaniu relacji z zespołem jest udzielanie rzetelnej informacji zwrotnej na temat jakości wykonywanej pracy. Jeśli zdaniem menedżera pracownik lub jego postępowanie zasługuje na krytykę, to zawsze musi być ona konstruktywna i wsparta rzeczową argumentacją. Jednostronne wytykanie błędów nie przyniesie żadnych pozytywnych skutków – ani dla relacji, ani dla efektywności.
Za urzekające i wartościowe wypowiedzi przepełnieni wdzięcznością nasi uczniowie podziękowali
zespołowi gromkimi brawami.
Było widowiskowo, wesoło i pysznie! Tę cudowną atmosferę będziemy nadal tworzyć gdyż w ramach współpracy uczniowie naszego Technikum mają możliwość odbywania w Karma House praktyk zawodowych z zapewnionym noclegiem. Po pobycie lista chętnych na praktyki zawodowe z każdym dniem się wydłuża.
Ciekawostką jest również to, że restauracja uczestniczyła w programie telewizyjnym „Bitwa o Gości” . Zespół okazał się oczywiście najlepszy pod każdym względem ! Gratulujemy !
Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z pobytu w Karma House Gościeńczyce i do obejrzenia filmu promującego to magiczne miejsce.
Fotorelacja:
https://www.facebook.com/photo?fbid=858928896236412&set=pcb.858934296235872
Film:
https://www.facebook.com/KarmaHouseGoscienczyce/videos/673162901520193/?mibextid=zDhOQc