Regulamin konkursu plastyczno-językowego na logo projektu
Gates and Keys – Bramy i klucze
§ 1 Przedmiot konkursu
1. Przedmiotem konkursu jest opracowanie logo projektu Erasmus+
Gates and Keys.
2. Prace konkursowe powinny uwzględniać tematykę projektu (informacje dotyczące projektu znajdują się na stronie internetowej szkoły) .
3. Logo będzie miało zastosowanie dla celów promocyjnych projektu Erasmus+ Gates and Keys w dokumentacji związanej z projektem, promocyjnych materiałach, stronach internetowych oraz w innych typach materiałów multimedialnych związanych z projektem.
§ 2 Cele konkursu
1. Pogłębienie wiedzy młodzieży na temat symboli krajów partnerskich projektu
2. Wzbudzanie zainteresowania językiem obcym
3. Rozwijanie wyobraźni i zdolności manualnych i artystycznych
§ 3 Zasady konkursu
1) Konkurs skierowany jest do uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Sadownem.
2) Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest samodzielne stworzenie logo projektu techniką komputerową.
3) Projekty konkursowe muszą spełniać następujące warunki: Praca powinna być wykonana na formacie A4, w dowolnym programie graficznym, zapisana na płycie CD lub pendrive w formacie JPG.
4) Wszyscy chętni proszeni są o składanie prac w wersji elektronicznej w sekretariacie do dnia 30 listopada 2015 r.
5) Logo powinno być łatwe do odtworzenia za pomocą różnych mediów/ nośników (od koszulki T-shirt do strony internetowej).
6) Logo powinno być możliwe do zastosowania we wszystkich krajach partnerskich.
7) Logo nie może być obraźliwe.
8) W wyniku konkursu zostaną wyłonione 3 najlepsze propozycje. Oceny dokona Grono Pedagogiczne i przedstawiciele Samorządu Szkolnego.
9) Kryteria brane pod uwagę podczas oceny prac:
a) spełnienie wymogów określonych regulaminem
b) zgodność z tematem
c) kreatywność, oryginalność
d) estetyka
e) walory użytkowe projektu
f) poprawność językowa hasła
g) stopień trudności techniki,
h) pomysłowość i oryginalność formy
i) staranność wykonania
j) ogólne wrażenie artystyczne
10) Autor zwycięskiego logo otrzyma nagrodę rzeczową. Ponadto trzy zwycięskie prace wezmą udział w międzynarodowym głosowaniu partnerów projektu.
11) Ostateczny wybór zwycięskiego logo projektu nastąpi podczas pierwszej wizyty we Turcji w styczniu 2016 r.
12) Logo stanie się własnością organizatora, który może je w dowolny sposób wykorzystywać dla celów promocyjnych projektu.
13) Prace, które nie spełniają wymagań, o których mowa w niniejszym regulaminie lub dostarczone po wyznaczonym terminie, nie będą podlegały ocenie przez Komisję Konkursową.
14) Uczestnictwo w konkursie równoznaczne jest z akceptacją niniejszego regulaminu.
15) Wyniki konkursu wraz ze zwycięską pracą zostaną ogłoszone na stronie szkoły.
ZAPRASZAMY !